Voor de introductie van de compleet nieuwe Pan America besloot Harley-Davidson een samenwerkingsverband aan te gaan met kledingspecialist REV’IT!. Doel: het ontwerpen en ontwikkelen van een nieuwe kledinglijn die tegemoet komt aan de wensen van de meest veeleisende adventure rijders wereldwijd. Kleding die ontwikkeld is om te presteren onder de meest extreme omstandigheden en in het ruigste terrein, net als de motor zelf.

Het is een wagenwijd openstaande ingetrapte deur dat het ‘Bar & Shield’-logo een begrip is over de hele wereld. Harley-Davidson bestaat sinds 1903 en zal gegarandeerd nog goed zijn voor vele decennia bestaansrecht. Hoe het merk dat flikt? Door zich aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden en door zichzelf steeds opnieuw weten uit te vinden. Harley-Davidson blijft maar pionieren vanuit het besef dat verandering de enige constante factor is. Nu meer dan ooit.

Het REV’IT! Shield logo is de belichaming van de drie kernwaarden Design, Performance en Innovation. Neemt niet weg dat wij Sinds 1995 is het merk onophoudelijk en in razend tempo op jacht geweest naar het verbeteren van de rijbeleving van hun rijders. Drang naar innovatie drijft hen tot het ontwerpen van high-performance producten.